Over Audrey Design

Hallo, ik ben Audrey…

Als gepassioneerd interieurdesigner, gedreven onderneemster, sportieve mama en eeuwige positivo heb ik in 2009 de eerste fundamenten gelegd van mijn eigen zaak AUDREYdesign. Mijn basismissie is om kleine en grote interieurdromen te realiseren die 100% matchen met de klanten, zowel qua sfeer, inrichting als budget. Bouwstress en renovatiezorgen? Die neem ik met heel veel plezier over want het is mijn expertise om elke interieurinrichting en renovatie te coördineren van A tot Z.

Bouwen aan het vertrouwen…

De voorbije 15 jaar realiseerde ik een mooi portfolio met fantastische en uitdagende interieurprojecten voor privéwoningen en medische kabinetten. Jaar na jaar bouwde AUDREYdesign steeds meer vertrouwen op bij klanten én bij bouwpartners en vakmannen die net als ik streven naar verfijnde kwaliteit. Ik beleef elke dag mijn passie en sta voor een persoonlijke aanpak, heldere communicatie en een mooi interieurontwerp uiteraard.  

Van één kwam twee en drie…

AUDREYdesign is een groeiend bedrijf met de eerlijke ambitie om het verschil te maken bij onze klanten. Om dit waar te maken, kan ik rekenen op mijn ervaren en complementair team. Van interieurdesign tot de werfplanning over de projectopvolging en administratie. Alles gebeurt in-house. Samen met Stefan, Emma, Annelies, Jan en Sterre vormen we een sterk team en zijn we trots op onze prachtige realisaties, approved by AUDREYdesign.

Heeft u een project voor ons? Wij zijn er helemaal klaar voor!

Binnen ons team is er een duidelijke taakverdeling die ervoor zorgt dat de projecten soepel verlopen.

Audrey is verantwoordelijk voor de opvolging van onze werven binnen de medische sector. Of het nu gaat om tandartspraktijken of esthetische chirurgcentra, zij zorgt ervoor dat het interieur van de ruimtes zo wordt ontworpen dat patiënten zich volledig op hun gemak voelen. Hierbij wordt rekening gehouden met de werkefficiëntie van de arts en de hygiëne binnen de praktijk.

Emma komt graag vrijblijvend bij jullie langs voor een eerste kennismakingsgesprek. Aan de hand van jullie wensen maakt ze vervolgens een gedetailleerd 3D-ontwerp. Gedurende het hele traject neemt zij de uitwerking van de plannen voor haar rekening en zorgt zij ervoor dat deze up to date zijn voor onze aannemers op de werf ter plaatse.

Annelies begeleidt jullie bij het kiezen van de juiste materialen, verlichting en vloeren tijdens een bezoek aan gespecialiseerde winkels en de schrijnwerker. Ze zorgt ervoor dat alle keuzes perfect aansluiten bij de wensen van de klant en het ontwerp. Vervolgens stoomt ze de werven en aannemers klaar voor uitvoering. Daarnaast is zij ook verantwoordelijk voor de opvolging van een aantal van onze renovatieprojecten bij particuliere klanten.

Jan is verantwoordelijk voor de coördinatie van onze particuliere projecten en zorgt ervoor dat elk aspect, zowel technisch als esthetisch, zorgvuldig wordt uitgevoerd. Hij bewaakt de kwaliteit van de werken en ziet erop toe dat alle details, van de ruwbouw tot de afwerking, de nodige aandacht krijgen. Daarnaast zorgt Jan voor een vlotte samenwerking tussen alle betrokken partijen, zodat het project succesvol wordt afgerond.

Stefan beheert het financiële aspect van onze projecten. Hij stelt gedetailleerde kostenramingen en offertes op zodat de klant een duidelijk zicht krijgt op het prijskaartje van het project. Daarnaast zorgt hij ervoor dat alle financiële zaken, zoals de facturatie, nauwkeurig worden afgehandeld.

Zo kan elk teamlid van Audrey Design ervoor zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun verbouwing.

Wat doen wij?

Alles is mogelijk!
Een strakke loft of een romantische hoeve?
Een totaalproject of een herinrichting van een ruimte?
Het kan!

Bij ons kan je terecht voor:

  • Totaalprojecten renovatie woningen
  • Medisch kabinet
  • tandarts praktijk

Wij werken voornamelijk in de regio Mechelen, Leuven, Tremelo, Keerbergen, Aarschot, Kessel-Lo, Rijmenam, Bonheiden, Werchter, Herent, Boortmeerbeek, Kampenhout, Sint-Katelijne Waver, Rotselaar, Holsbeek, Wezemaal etc.. maar we hebben uiteraard ook vele klanten daarbuiten.

U heeft andere ideeën of plannen? Aarzel niet om ons te contacteren!

 

Hoe werken wij?

Kennismaking

Tijdens een eerste, inleidend gesprek overlopen we uw ideeën en wensen. We bespreken wat de mogelijkheden zijn en binnen welk budget.

Dit gesprek kan doorgaan op locatie, zodat we meteen de desbetreffende ruimte kunnen bekijken en eventueel al opmeten. Bij nieuwbouwprojecten kan u bij ons langskomen met uw plannen.

Dit kennismakingsgesprek is gratis.

Plannen

Vervolgens maken wij een plan op: we visualiseren uw nieuw interieur afhankelijk van uw wensen, dit kan een grondplan zijn of zelfs volledig in 3D.  Aan de hand van dit plan maken we ook een eerste kostenraming.

Tijdens een volgende afspraak overlopen we beide documenten. Indien u akkoord gaat met het plan en kostenraming, zorgen we voor de verdere uitwerking. 

 

Realisatie

Wanneer alles op punt staat, en de plannen definitief door u zijn goedgekeurd, gaan we over tot uitvoering.

Indien u het project door ons laat uitwerken en opvolgen verkort u de uitvoeringstermijn aanzienlijk. Wij werken immers samen met bekwame en betrouwbare mensen zodat u zelf geen vakmannen of aannemers hoeft te contacteren. Op deze manier wordt alles voor u geregeld en hoeft u zich geen zorgen te maken. We communiceren de stand van zaken op regelmatige tijdstippen.

 

Vergoeding

Betaling naargelang de grootte van het project en de vordering van de werken.