Over Audrey Design

Aangenaam, ik ben Audrey...

Als enthousiaste interieurontwerper, ambitieuze ondernemer, actieve moeder en eeuwige positivo legde ik in 2009 de eerste fundamenten van mijn eigen bedrijf, Audrey Design. Mijn kernmissie is het verwezenlijken van interieurdromen die perfect aansluiten bij mijn klanten, zowel qua sfeer, inrichting als budget. Bouwstress of renovatiezorgen? Die neem ik met plezier van u over, want het is mijn passie en expertise om elke interieurinrichting en renovatie te coördineren van ontwerp tot realisatie.

Bouwen aan het vertrouwen…

In de afgelopen twintig jaar heb ik een indrukwekkend portfolio opgebouwd met diverse en boeiende interieurprojecten, variërend van privéwoningen tot winkels, kantoren, horecagelegenheden en medische praktijken. Jaar na jaar heeft Audrey Design het vertrouwen van klanten en bouwpartners verder versterkt, allemaal strevend naar onberispelijke kwaliteit. Mijn passie voor interieurontwerp leeft elke dag opnieuw, waarbij ik sta voor een persoonlijke benadering, heldere communicatie en natuurlijk een prachtig eindresultaat.

Eén werd al snel twee en vervolgens drie...

Audrey Design is een groeiend bedrijf met een eerlijke ambitie om het verschil te maken bij onze klanten. Dit kunnen we realiseren dankzij ons ervaren en complementair team, dat alle aspecten van het proces bestrijkt, van interieurontwerp tot werfplanning, projectopvolging en administratie. Alles wordt intern afgehandeld. Samen met Stefan, Emma, Annelies, Jan en Sterre vormen we een hecht team en zijn we trots op onze prachtige realisaties.

Binnen ons team is er een duidelijke taakverdeling die ervoor zorgt dat de projecten soepel verlopen.

Audrey is verantwoordelijk voor de opvolging van onze werven binnen de medische sector. Of het nu gaat om tandartspraktijken of esthetische chirurgcentra, zij zorgt ervoor dat het interieur van de ruimtes zo wordt ontworpen dat patiënten zich volledig op hun gemak voelen. Hierbij wordt rekening gehouden met de werkefficiëntie van de arts en de hygiëne binnen de praktijk.

Emma komt graag vrijblijvend bij jullie langs voor een eerste kennismakingsgesprek. Aan de hand van jullie wensen maakt ze vervolgens een gedetailleerd 3D-ontwerp. Gedurende het hele traject neemt zij de uitwerking van de plannen voor haar rekening en zorgt zij ervoor dat deze up to date zijn voor onze aannemers op de werf ter plaatse.

Annelies begeleidt jullie bij het kiezen van de juiste materialen, verlichting en vloeren tijdens een bezoek aan gespecialiseerde winkels en de schrijnwerker. Ze zorgt ervoor dat alle keuzes perfect aansluiten bij de wensen van de klant en het ontwerp. Vervolgens stoomt ze de werven en aannemers klaar voor uitvoering. Daarnaast is zij ook verantwoordelijk voor de opvolging van een aantal van onze renovatieprojecten bij particuliere klanten.

Jan is verantwoordelijk voor de coördinatie van onze particuliere projecten en zorgt ervoor dat elk aspect, zowel technisch als esthetisch, zorgvuldig wordt uitgevoerd. Hij bewaakt de kwaliteit van de werken en ziet erop toe dat alle details, van de ruwbouw tot de afwerking, de nodige aandacht krijgen. Daarnaast zorgt Jan voor een vlotte samenwerking tussen alle betrokken partijen, zodat het project succesvol wordt afgerond.

Stefan beheert het financiële aspect van onze projecten. Hij stelt gedetailleerde kostenramingen en offertes op zodat de klant een duidelijk zicht krijgt op het prijskaartje van het project. Daarnaast zorgt hij ervoor dat alle financiële zaken, zoals de facturatie, nauwkeurig worden afgehandeld.

Zo kan elk teamlid van Audrey Design ervoor zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun verbouwing.

Opzoek naar een interieurarchitect? Wij zijn er helemaal klaar voor en kijken ernaar uit om met u samen te werken!

Maak vrijblijvend een eerste afspraak.

Hoe kan Audrey Design van dienst zijn?

Of het nu gaat om een charmante woning of een modern appartement, een tandartspraktijk of dokterskabinet, een trendy restaurant of een hippe bar, een ruim landschapskantoor of individuele werkplekken, wij staan klaar om u te begeleiden bij elk aspect van uw project, van ontwerp tot realisatie.

Hoe gaan wij te werk?

Aangename kennismaking

We beginnen met een kennismakingsgesprek waarin we uw ideeën en wensen bespreken. Dit gesprek is volledig vrijblijvend. We bekijken samen de mogelijkheden en bespreken het budget. Als het om een bestaande ruimte gaat, komen we graag ter plaatse om deze te bekijken en eventueel op te meten. Voor nieuwbouwprojecten nodigen we u uit op ons kantoor, waar we de plannen kunnen doornemen.

Opmaken van plannen, kostenraming en 3D-beelden

Na ons kennismakingsgesprek stellen we een gedetailleerd 2D-plan op met bijbehorende kostenraming voor het gehele project. Deze raming geeft een inzicht in de verwachte kosten voor het realiseren van het project. Daarnaast creëren we ook 3D-beelden van de gewenste ruimtes. Deze beelden zijn een realistische weergave van wat wij kunnen verwezenlijken. Hier kan u alvast enkele voorbeelden terugvinden. (link naar 3D beelden)

Om bovenstaande te overlopen en eventueel bij te sturen, komen wij graag een tweede keer langs op locatie.

Opstellen van prijsofferte

Na het ontwerpproces gaan we over tot het opstellen van een concrete prijsofferte. Hiervoor nodigen we onze vertrouwde aannemers uit om samen met ons op locatie de werken te bekijken en een gedetailleerde prijsopgave op te stellen. Vervolgens ontvangt u als klant een totaalofferte van de uit te voeren werken. Als u akkoord gaat met deze prijsofferte, gaan we verder met het detailleren van het project.

Winkelronde en uitwerken van plannen

Tijdens een bezoek aan de tegelwinkel, schrijnwerker, steenkapper, verlichtingswinkel en meer, krijgt u een breed scala aan materialen te zien. Audrey Design begeleidt u bij het selecteren van de juiste materialen voor uw interieur.

Vervolgens worden de plannen klaargemaakt voor uitvoering en stellen we een tijdlijn op voor de werkzaamheden.

Uitvoering van de werken

Wanneer alles tot in de puntjes is uitgewerkt en de plannen definitief door u zijn goedgekeurd, starten we met de uitvoering. We werken samen met ervaren en betrouwbare vakmensen, zodat u zelf geen aannemers hoeft te contacteren. Op deze manier wordt alles voor u geregeld en hoeft u zich geen zorgen te maken. We houden een strakke planning aan en informeren u regelmatig over de voortgang.

Vergoeding

Betaling naargelang de omvang van het project en de voortgang van de werkzaamheden.